الف) تشکل شورا به منظور تصدی گری، شامل اهداف: 1ـ آماده سازي دانش آموزان براي جامعه پذيري و تمرين مشاركت اجتماعی 2ـ استفاده از توانمندي هاي مختلف دانش آموزان به مثابه منابع انساني در اجراي برنامه هاي درسي 3ـ ايجاد روحيه مسئوليت پذیری و مشاركت دانش آموزان 4ـ تمرين كار گروهي و آمادگي دانش آموزان براي ایجاد سازمانهای کار آفرین 5 ـ صرفه جويي در هزينه هاي نيروي انساني موظف 6 ـ ايجاد حس رقابت بين كلاس ها در امر مشاركت در كارهاي مدرسه ( فاستبقوا الخیرات ) 7 ـ كاهش فاصله بين مسئولين و دانش آموزان و حذف فاصله كلاس و دفتر
ب) تشکل شورا در عرصه اندیشه ورزی شامل اهداف: 1ـ شناسایی نقاط قوت و ضعف مدرسه از دید دانش آموزان ( باز خوردگیری ) 2ـ مشارکت در شناخت نیاز های روز آمد دانش آموزان( ایده یابی و تصمیم سازی ) 3ـ رهیافت اجرائی جهت رفع نیازهای فوق ( تصمیم گیری ) 4ـ مشارکت در جمع آوری تجارب دیگران 5 ـ تقویت بنیه اندیشه ورزی دانش آموزان 6- هم سوسازی دانش آموزان با سیاست های مدیریت
شوراي تائيد صلاحيت شورايي
متشكل از معاون فرهنگي مدرسه ، مديريت داخلي مدرسه ومسئول پايه كه وظيفه
بررسي صلاحيت كانديداهاي مديريت كلاس و معاونين وي را بر عهده دارند
شوراي اجرايي كادراجرايي
وبرگزاركننده انتخابات مي باشد كه متشكل از معاون فرهنگي ، مدير
داخلي مدرسه ويك نماينده مستقل ازهرپايه كه نقش ناظرين صندوق را دارند
خواهند بود .
شوراي داوري : شورايي متشكل از مديريت ، مديريت داخلي ، معاون فرهنگي و مسئولين پايه ها كه مسئوليت داوري در جشنواره شوراها را بر عهده دارند .
نماينده مستقل : به كسي گفته مي شود كه در فعاليت هاي انتخاباتي ذي نفع وجزو كانديداي مديريت كه توسط دانش آموزان معرفي مي گردد نباشد.
مديـــر وظيفه
برنامه ريزي ، هدايت و رهبري مجموعه فعاليت هاي مصوب شده درمعاونت هاي
كلاس را(به بهترين شكل)درطول سال برعهده دارد.لازم به ذكر است كه مديران
كلاس هابه صورت ماهانه جلساتي رابامديريت مدرسه جهت گزارش دهي و پيگيري
مطالبات دانش آموزان كلاس خواهند داشت.
شکیبا باشید...
پانل ورود کاربران
شعار سال 1400
شماره حساب مجتمع
شماره حساب شرکت تعاوني مجتمع آموزشي غيردولتي سعادت امير
شکیبا باشید...